سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا رفیق من لا رفیق له (چهارشنبه 87/7/3 ساعت 4:38 عصر)
این ماه برام ماهی بود که تازه معنای رفاقتو فهمیدم،
رفاقت با خدا...
فکر می‏کردم فقط این ما ادما هستیم که عاشق می‏شیم،اونم عاشقِ...
فهمیدم ما عاشقی رو از خدا هدیه گرفتیم...اونم عشقِ...
خدا عاشق‏ترینه!
تو هر چی می‏خوای بگو!اما من فهمیدم خدا عاشق منه،وگرنه اصلا منو نمی آفرید،تو این ماه خودمو پیدا کردم،فهمیدم چقدر خودمو پست کردم..منی که برای خدام و پیشش هم برمی‏گردم...فقط یه چند روزی اومدم تو این دنیا حساب پس بدم که ایا واقعا عاشقم یا نه...
از خدای رفیقم خواستم که بی‏محلی‏هامو ببخشه!من از رفیقم فقط یه چیز خواستم...عشق.
حالا من یه زندگی مشترکو با خدا شروع کردم،یه زندگی پر از قشنگی...




 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدیدها: 6405 بازدید
  • درباره من

  • من می‏خواهم مسلمان شوم.
    راهی
    می‏خوام از چیزایی که از اسلام می‏فهمم بنویسم،همین.
  • اشتراک در خبرنامه
  •